1. Ostu- ja müügitingimuste ulatus ja kehtivus
1.1. Ostutingimused kehtivad müüja, Nahksekk OÜ (registrikood 14362480), Pargi tn 24-19 Jõgeva, Jõgeva vald Jõgevamaa 48303, Eesti, e-post: kayeleathergoods@gmail.com, (edaspidi Müüja) ja Tellija (edaspidi Tellija) vahel veebipoe aadressiga https://www.nahastkasitoo.ee (edaspidi E-pood) vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks Ostutingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüja on õigustatud E-poe arengust tulenevalt ning E-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides Ostutingimusi ja hinnakirja muutma. Ostutingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad vastava muudatuse avaldamisest interneti leheküljel https://www.nahastkasitoo.ee. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne Ostutingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud Ostutingimusi, v.a kui seaduses või Ostutingimustes on ette nähtud teisiti.
2. Hind
2.1. E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes.
2.2. Ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Tellija ostukorvis pärast kohaletoimetamisviisi valikut.
2.3. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne hinna muutmist, siis kehtib Tellijale hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1. Tellija ostukorv luuakse hetkel, kui Tellija klikib lingile „Lisa korvi“.
3.2. Tellimust saab vormistada nii registreeritud kui ka registreerimata külalisena. Tellimuse vormistamise lehel tuleb sisestada nõutavad andmed ning klikkida nupule „Esita tellimus”.
3.3. Kui toode on e-poes märgitud “eritellimusel” või “müüdud” ei saa seda toodet E-poest tellida. “Eritellimusel” toodete tellimiseks tuleb ühendust võtta klienditeenindusega e-posti aadressil kayeleathergoods@gmail.com või helistada telefoninumbril +372 5566 0207
3.4. Tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Tellija poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Müüja ei vastuta täitmisel Tellija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või muude sellest tulenevate tagajärgede eest.
3.5. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse, kui tellimus on esitatud ja arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud Müüja arvelduskontole.
3.6. E-poes kuvatud tootepildid võivad erineda tegelikust tootest mingil määral värvi poolest (põhjuseks seadmete värvierinevus ekraanikuval). Toote kõrval tuleb jälgida infot värvitooni kohta. Kuna E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad, siis Tellija saab lisainfot küsida kirjutades e-posti aadressile kayeleathergoods@gmail.com või helistada klienditoele.
3.7. Klienditugi töötab tööpäeviti kell 11-20. Klienditoe telefon on +372 5566 0207.
3.8. Klienditugi töötab kõnes eesti- ja vene keeles ning kirjas eesti-, vene- ja inglise keeles.
4. Toodete eest tasumine
4.1. Makse sooritamiseks tuleb valida tellimuse vormistamise leheküljel sobiv makseviis (kas pangalink või krediitkaart). Pärast tellimuse esitamist saadetakse makse aluseks olev arve Tellijale tellimuse kinnitusena ka elektronpostiga. Tellijal on soovitav enne arve tasumist kontrollida, et arves sisalduvad andmed vastavad Tellija tellimuses sisalduvale soovile. Kui Tellija valis makseviisiks pangalingiga tasumise, siis suunatakse ta pangalingi lehele pärast tellimuse esitamist.
4.2. Makseviisid:
4.2.1. Tasumine pangalingiga:
– Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
– Läti: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
– Leedu: Swedbank, SEB, Luminor
– Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
4.2.2. Tasumine krediitkaardiga: Visa, MasterCard
4.2.3. Kõik maksed toimuvad eurodes.
4.2.4. Makseid vahendab Maksekeskus AS.
4.2.5. E-poe htpps://www.nahastkasitoo.ee isikuandmete vastutav töötleja on Nahksekk OÜ (registrikood 14362480), Pargi tn 24-19 Jõgeva, Jõgeva vald, Jõgevamaa 48303, Eesti ja kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
4.3. Maksetingimused:
4.3.1. Maksetingimus ettemaks – 100% arve järgi tasumisele kuuluvast summast tasutakse tellimuse vormistamisel.
4.3.2. Eritellimuse puhul on ettemaks 100% arve lõppsummast enne tellimustöö alustamist.
5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
5.1. Tellimuse vormistamisel saab kassas valida sobiva kohaletoimetamisviisi.
5.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
5.3. Tellimuse vormistamisel on soovitav kontrollida esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Tellija poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
5.4. E-poes kuvatud tooted on enamjaolt laos olemas (v.a “eritellimusel” või “müüdud” märgistusega tooted). Kui toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis teatab Müüja sellest Tellijale kontakttelefoni või elektronposti teel ühe tööpäeva jooksul arvates lepingu jõustumisest ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui Tellija ei soovi uut või asendustoodet, siis tagastatakse Tellija poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) hiljemalt 1-2 päeva jooksul.
5.5. Tolli- ja impordimaksud
Kauba saatmisel võivad lisanduda mitmesugused tolli- ja impordimaksud, mis tuleb tasuda paki sihtriiki saabumisel. Need maksud tasub paki kätte saaja. Kuna maksu- ja tollipoliitika võib eri riikides suuresti varieeruda, siis palume teil täiendava informatsiooni saamiseks pöörduda kohaliku tolli- või maksuameti esinduse poole.
6. Tellimusest taganemine enne tellimuse täitmist
6.1. Kui Tellija soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne tellimuse täitmist tellimusest taganeda, siis teatab Tellija sellest koheselt kirjalikult Müüja e-posti aadressile kayeleathergoods@gmail.com. E-kirja tuleb märkida tellitud toote nimetus, millest soovitakse taganeda ning lisada oma kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon, pangakonto nr).
6.2. Kui taganemisavaldus jõuab Müüjani peale Müüja poolset tellimuse täitmist, siis toimub tellimusest taganemine vastavalt E-poe Ostutingimuste peatükile „Taganemisõigus”.
6.3. Tellimusest taganemisel tagastatakse Tellijale ostu ees tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Tellija poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates tellimusest taganemise teate kätte saamisest.
7. Taganemisõigus
7.1. E-poes sõlmitud lepingutele kehtib 14 päevane taganemisõigus. 14-päevane tähtaeg algab hetkest, mil klient on toote füüsiliselt enda valdusesse saanud.
7.2. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne ja võimalusel originaalpakendis. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
7.3. Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb Tellijal 14 päeva jooksul alates toote üleandmisest täita tagastusvorm või kirjutada e-posti aadressile kayeleathergoods@gmail.com ning tagastada toode Müüjale vähemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate esitamisest.
7.4. Taganemisel kannab Müüja Tellijale ostu ees tasutud summa
(koos transpordimaksumusega) tellimuse eest tasumiseks kasutatud maksekontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate saamisest.
7.5. Tagastamisega seonduvad kulud tasub Tellija.
7.6. Taganemisõigus ei laiene eritellimusel valmistatud toodetele.
8. Lepingutingimustele mittevastavate toodete tagastamine
8.1. Müüja vastutab toodete lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 14 päeva jooksul arvates toodete üleandmisest Tellijale.
8.2. Kui kauba või teenuse ostmisest, mille kohta Tellija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud kuni 14 päeva, kohustub Müüja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 14 päeva möödumist on aga Tellija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba või teenuse ostmisel.
8.3. Toote nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduste avastamisel täidab Tellija tagastusvormi hiljemalt 14 päeva jooksul arvates toote nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduse avastamisest või helistab Müüja kontakttelefonil +372 5566 0207
8.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Tellijal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Müüja kulul.
8.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) tellimuse eest tasumiseks kasutatud maksekontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates tagastatava kauba kättesaamisest või ostja poolt tõendi esitamisest, et ta on asja tagasi saatnud. Müüja võib loobuda toote tagastamise nõudest.
8.6. Kui Tellijal on E-poest ostetud kauba osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile kayeleathergoods@gmail.com või helistada telefonil +372 5566 0207
Kui Tellija ja E-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Tellijal võimalik pöörduda vaidluste lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusesse, kelleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (www.komisjon.ee). Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida poole ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet asub Endla 10A, Tallinn 10122, telefon 6201707, avaldus@komisjon.ee Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.komisjon.ee
8.7. Piiriüleste vaidluste korral on tarbijal võimalik pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskuse Eesti kontaktpunkti kontaktandmed on järgmised: (Endla 10A, 10122 Tallinn; e-post consumer@consumer.ee; veebileht https://consumer.ee).
9. Ostja õigused tellimustest taganemisel
Tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahendile (VÕS § 54 lg 1 p 18), muu hulgas lepingust taganeda või nõuda kahju hüvitamist.
VÕS § 101 lg 1 alusel, kui võlgnik on kohustust rikkunud, võib võlausaldaja kasutada järgnevaid õiguskaitsevahendeid: nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; nõuda kahju hüvitamist; taganeda lepingust või öelda leping üles; alandada hinda; rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
10. Müüja õigused tellimustest taganemisel
10.1. Müüjal on õigus tellimusest taganeda kui:
10.1.1. Tellija ei tasu arvet tähtaegselt;
10.1.2. Tellija ei tule toodetele tähtaegselt järele;
10.1.3. Tellitud tooted on laost otsas.
11. Isikuandmed ja nende kasutamine
11.1. Kõiki E-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud Tellija isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Müüja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel. Soovi korral on Tellijal õigus nõuda oma andmete kustutamist E-poe andmebaasist. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab Tellija isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Müüjal puudub neile juurdepääs.
11.2. Tellija annab nõusoleku saata müügipakkumisi ja uudiskirju tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui Tellija on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.
12. Vastutus ja vääramatu jõud
12.1. Müüja vastutab Tellija ees ja Tellija vastutab Müüja ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
12.2. Müüja ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohale toomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
12.3. Müüja ei vastuta Tellija E-poe teenuste kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.
13. Muud tingimused
13.1. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
13.2. Ostutingimustega tutvumine on Tellijale kohustuslik.
13.3. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „ E-poe ostutingimused – olen läbi lugenud ja nõustun nendega”, kinnitab Tellija, et on tutvunud ostutingimustega, neist aru saanud ja nõustunud.